fbpx
Skip to main content

Ofertă Franciză

Cauți o idee pentru o afacere de succes?
Alaturați–vă celui mai mare brand de bubble tea din România
Vă vom oferi tot ce aveti nevoie!

Sunteți interesat? Sună acum:
Avem experiența și resursele necesare pentru a vă oferi o soluție la cheie.

170

de locații

100

de francize

37

de parteneri

O afacere de succes

Vă vom oferi tot ce aveți nevoie!

Ne place succesul nostru și vrem să îl împărtășim cu dumneavoastră: căutăm mereu cea mai modernă și inovatoare modalitate de a oferi clienților noștri o experienta aparte.

Know-how
Vom prezenta o idee de afaceri gata făcută, know-how și vom introduce în lumea Bubble Tea.
Angajați
Vom instrui angajații dumneavoastră.
Amenajare
Vom construi ajuta cu sfaturi și proiecte pentru amenajare de la A la Z și va vom echipa cu toate mașinile necesare.
Marketing
Vom oferi suport de marketing.

Francizatul trebuie doar să:

Bubble Tea este pasiunea noastră și suntem bucuroși să vă împărtășim din experiența acumulată, pentru a pune bazele unei afaceri de succes.
Locații
Găsirea unei locații convenabile, amenajarea locației. Vom alege locația potrivită din cele găsite de dumneavoastră vă vom ajuta cu sfaturi în amenajarea locației
Activități
Desfășurarea activităților comerciale.
Casă de marcat
Achiziționarea unei case de marcat fiscale.
Contract
Semnarea contractului pentru terminalul de plată.
Angajați
Angajarea lucrătorilor.

Soluția completă

Ce vei câștiga din franciză?

Marcă cunoscută, instruire, asistență în deschiderea spațiilor, șanse de a vă dezvolta pe dvs. și afacerea dvs. Opțiunea de franciză este o soluție bună pentru persoanele care fac primii pași în propria afacere, precum și pentru cei care își conduc propriile companii cu succes.

Locația potrivită, sortimentul potrivit și personalul angajaț – toate acestea sub privirea atentă a proprietarului. Acesta este modul în care factorii de succes ai unei francize pot fi descriși pe scurt.

Cât de repede voi câștiga din franciză?

În cazul conceptelor de franciză low-cost, rentabilitatea este mult mai rapidă. Desigur, nu putem oferi francizaților o garanție de 100% a succesului, deoarece nu depinde doar de noi. Angajamentul francizatului este unul dintre principalii factori pentru succesul afacerii.

Companiile sunt înființate pentru a câștiga mult, de preferință foarte mult. Proprietarii doresc să obțină cele mai mari profituri posibile. Obținerea profiturilor necesită totuși perceperea afacerii într-o perspectivă mai largă.

Ce sarcini are francizorul?

Francizorul ajută la alegerea locației, pregătește o simulare a costurilor investiționale, estimează rata de rentabilitate, organizează cursuri de instruire, garantează suport pentru marketing. La început, francizatul urmează atât instruiri teoretice, cât și practice, care îl ajută să cunoască specificul afacerii, secretele producției și rețetele, funcționarea echipamentelor.

Căutarea unei locații este cea mai mare provocare. Întoarcerea este mult mai rapidă în momentul alegerii unei locații bune, deci merită să petreceți mai mult timp în căutare, analiză și luarea unei decizii finale.

Francizorul ajută la pregătirea unui loc gata de lucru, conform cu cerintele legii. Prezintă furnizori de echipamente, ajută la alegerea celor mai bune oferte.

Taxe de licență

Taxele de licență sunt unul dintre elementele de bază ale francizei. Selecția și suma acestora sunt o expresie a politicii francizorului față de francizați, dar și a puterii mărcii sale și a valorii know-how-ului pe care îl împarte cu partenerii săi. Ritmul de dezvoltare a rețelei și rentabilitatea atât a punctelor de francizare, cât și a francizorului în sine depinde de acestea. Atunci când planificați dezvoltarea prin franciză, problema taxelor ar trebui să fie acordată o atenție specială.

Există trei tipuri de taxe pe piața conceptului de franciză: taxele inițiale, în curs și cele de marketing. Primul ar trebui să acopere teoretic costurile francizorului legate de crearea și vânzarea pachetului de franciză. Cu alte cuvinte, este remunerația proprietarului mărcii pentru munca pe care a depus-o pentru a pregăti conceptul și a-l pune la dispoziția partenerilor săi. În unele rețele, acesta ia forma unei taxe de cotă unice.

Pentru antreprenorii care caută o franciză, sumele care le vor încărca în mod regulat bugetul nu sunt mai puțin importante decât taxa inițială. Taxele actuale în cauză iau de obicei una din cele două forme – sume fixe, prestabilite sau plăți în funcție de cifra de afaceri realizată de francizat.

Cu toate acestea, piața francizei este dominată de comisioane calculate ca procent din venitul cotat al francizatului. Acest design face ca câștigurile proprietarului mărcii să depindă de modul în care se desfășoară partenerii săi (și acest lucru motivează, de asemenea, francizorul să îi susțină).

În plus față de taxa actuală, mulți francizatori percep, de asemenea, o contribuție la fondul de marketing. Fondurile strânse în acest mod sunt utilizate pentru publicitatea centrală și promovarea rețelei. Valoarea taxelor este determinată de două tipuri de factori – de afaceri și financiari. Primele includ recunoașterea mărcii, experiența francizatorului și domeniul de sprijin pe care îl oferă titularilor de licență.

De regulă, francizații plătesc mai mult pentru un brand cunoscut. Reputația mărcii influențează în principal comisia inițială și de marketing și, într-o măsură puțin mai mică, comisioanele actuale.
Cel mai important factor financiar care influențează comisioanele este suma profiturilor pe care le poate aduce franciza în viitor. Afacerea francizatului trebuie să fie suficient de profitabilă pentru a nu percepe deloc taxele prevăzute.

Transparența sistemului de taxe propus este foarte importantă. Dacă o companie decide să introducă taxe, aceasta ar trebui să explice în mod clar candidatului ce costuri sunt implicate și pentru ce vor fi utilizate. Francizatul ar trebui să fie conștient de faptul că costurile pe care le aduce se vor traduce în profiturile sale. Francizarea afacerii asigura preturi preferentiale fata de oferta standard.

Câți bani trebuie să cheltuiesc pentru a mă alătura rețelei de franciză?

Banii sunt necesari de către francizat nu numai pentru a cumpăra o licență, pentru a furniza bunuri sau pentru a renova și echipa sediul, ci și pentru a oferi securitate financiară în primele luni de funcționare, când compania tocmai primește primii clienți. Francizatorii apelează la diverse trucuri pentru a reduce povara cheltuielilor din partea partenerilor lor. 

Bineînțeles, au propriul lor interes în acest sens, deoarece barierele mai mici de intrare înseamnă o creștere mai rapidă a unităților din rețeaua lor. Deschiderea propriului punct de franciză Crazy Bubble este un cost net de 10 -15.000 EUR. Suma depinde de prețurile curente al echipamentelor, construcției de standuri sau a spațiilor.

Daca aveti propria afacere funcionala Franciza Crazy Bubble oferă și cooperare în parteneriat. Colaborarea presupune listarea a minim 50% din gama de produse Crazy Bubble si nu asigura exclusivitate.

Cum să construiești o echipă de succes?

Personalul este un aspect foarte dificil la lansarea punctelor de franciză. Devine din ce în ce mai dificil pentru oamenii care nici măcar nu sunt la fel de experimentați pe cât sunt dispuși să învețe și să coopereze. De regulă, nu intervenim în recrutare, cu toate acestea, oferim francizaților noștri linii directoare pe care ar trebui să le urmeze atunci când recrutează personal. Avem un profil psihologic al angajatului care este cel mai potrivit pentru industria noastră. Folosul muncii este foarte important pentru noi, ne asigurăm că îi tratăm pe angajații noștri cu seriozitate și respect, pentru a-i aprecia pe cei buni.

Noua generație de la începutul carierei rareori se atașează de un singur loc de muncă. Cu toate acestea, printre tineri sunt cei care se angajează imediat în muncă și sunt loiali angajatorilor lor. Nu există o singură rețetă gata pregătită pentru angajarea unui muncitor bun. Cu toate acestea, cel mai important criteriu în evaluarea candidatului este atitudinea lor față de client, abilitățile de comunicare, cultura și activitatea personală. Deschiderea față de ceilalți garantează, de asemenea, o atmosferă bună în echipă, care este unul dintre cele mai importante elemente din această afacere. 

Când vine vorba de persoane cu funcții manageriale, în afară de caracteristicile menționate mai sus, managerii trebuie să demonstreze capacitatea de a organiza bine munca și de a conduce și motiva echipa. Managerii de schimburi sunt de obicei selectați dintre cei mai buni oameni din echipă, ceea ce face mai ușoară evitarea unei alegeri incorecte. Recrutarea internă oferă angajaților o șansă de dezvoltare și promovare, iar angajatorului o alegere de oameni dovediți și dedicați.

Francizatii noștri primesc îndrumări detaliate pe care ar trebui să le urmeze la selectarea angajaților. În cele din urmă, împreună, în timpul trainingului, decidem cu cine să cooperăm.

Ce oferim de la noi?

În calitate de francizor, suntem la dispoziția francizatului pe toată durata contractului, care ne poate cere întotdeauna sfaturi și asistență. Pregătim angajații francizaților noștri, precum și efectuăm controale de control al calității asupra muncii lor. Francizatul nostru se poate baza pe toate formele de sfaturi în acest sens. Suntem o echipă profesionistă, care își servește cunoștințele, calificările și experiența.

Aspecte juridice ale francizei

Interzicerea concurenței este o prevedere esențială în acordul de franciză pentru mulți francizatori. În acest fel, se protejează împotriva concurenței neloiale și a copierii afacerii lor. La semnarea contractului de franciză, francizorul se angajează să vă puteți transfera toată expertiza și experiența către francizat și să vă ajutați să construiți o afacere care să ofere partenerului șansa de a obține un venit decent. Francizatul nici nu are nevoie să știe despre industria în care decide să investească: licențiatorul îi va oferi instruire, îi va arăta cum să deschidă și să conducă punctul de franciză … Pentru a dobândi aceste cunoștințe, dezvoltă proceduri, modele de afaceri dovedite, francizatorul lucrează de mulți ani.

A trebuit să învețe, adesea din propriile greșeli (adesea scumpe și dureroase). Acum pune acest know-how în mâini străine. Nu este de mirare că vrea să se protejeze în cazul în care un francizat necinstit vrea să copieze afacerea și să preia clienții pe baza informațiilor câștigate. Pentru aceasta sunt prevăzute dispozițiile privind neconcurența din acordurile de franciză.

Problema neconcurenței este reglementată de Regulamentul European din 30 martie 2011 (modificat) privind scutirea anumitor tipuri de acorduri verticale de la interzicerea acordurilor restrictive. Această interdicție obligă francizatul să nu se angajeze în activități comerciale sau de servicii similare celor pe care le desfășoară în cadrul sistemului de franciză. Înseamnă că francizatul nu poate desfășura o activitate competitivă direct (de exemplu, prin înființarea unei afaceri pe cont propriu), dar nici măcar nu se poate asocia indirect cu o altă companie competitivă, de exemplu, prin achiziționarea de acțiuni sau stocuri de antreprenori care sunt concurenți ai francizorului. . Încălcarea interdicției de concurență este o încălcare cardinală a acordului de franciză și un motiv neexecutat pentru rezilierea acestuia.

Interdicția de neconcurență acoperă întreaga durată a acordului de franciză, cu condiția să nu depășească 5 ani. Regulamentul permite interdicția să rămână în vigoare până la 12 luni de la încetarea acordului. Orice altă prevedere din contractul de franciză este ilegală. De obicei, o interdicție de neconcurență este pur și simplu un punct standard al acordului și nu ar trebui să fie surprins – deși trebuie să vă uitați dacă este formulată în conformitate cu reglementările aplicabile. La fel și obligația de a nu divulga informații confidențiale.

Formular de contact

Contact Form Franciza

Selectați moneda
EUR Euro
0
    0
    Coș de cumpărături
    Coșul este golSpre magazin